FAQ / Dansk

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Kan jeg returnere et online køb i jeres fysiske forretning?
Ja, du kan returnere varer købt i webshoppen på vores kontor indenfor 14 dage fra købsdatoen. Varerne skal returneres i original emballage og naturligvis være ubrugte og i samme stand som ved modtagelsen.


Kan jeg hente mine varer i jeres fysiske butik?
Ja, du kan hente alle online ordre på vores kontor. Send en e-mail og aftal afhentningstidspunkt.


Kan jeg få leveret varer uden for Danmarks grænser?
Hvis du ønsker levering uden for Danmark, anbefaler vi at du kontakter os på info@oplag.dk – vi giver en pris på forsendelsen og aftaler hvilket fragt firma der levererer til det pågælende land. Du har den samme returret i udlandet som i Danmark.

Jeg ønsker at sende en vare retur, hvad gør jeg?
Du kan sende din vare retur til følgende adresse:

Oplag
Classensgade 10
2100 København Ø

Du skal sørge for, at varen er forsvarligt indpakket i den samme emballage som du modtog pakken i. Du har ansvaret for varen, indtil vi modtager den. Gem postkvittering samt evt. track and trace nummer. Husk at vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen eller kvittering for dit køb. Du skal selv betale fragtudgifterne ved tilbagelevering af varen, når du fortryder.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav, med utilstrækkelig porto eller uden omdeling.


Hvor meget koster levering?
Levering koster 49,00 kroner med Postnord / med omdeling.